!!!!!!خداحافظی!!!!!!

For You

I hate people like me, See all+Benim gibi insanlardan nefret, tüm bak...

!!!!!!خداحافظی!!!!!!

 

سلام آخرمه...ســــلام

 

امروز اومدم تا برای همیشه از همتون خدافظی کنم

 

 

از همه شما دوستانی که اومدین به وبم یعنی به وبی که متعلق به خودتون سر زدید و نظر گذاشتین...

 

 

گاهی من بی وفایی کردم و بهتون سر نزدم...

 

 

گاهی شما منو فحش دادین...

 

 

گاهی هم انتقاد...

 

 

گاهی هم تشکر...

 

 

خلاصه اومدم ازتون خدافظی کنم چون جایی برای موندن نیست رفتنی باید رفت !!!

 

 

دلیل رفتنم رو نمیگم خودتون بش فکر کنید....!!!؟؟؟!!

 

 

نمی خوام زیاد اذیتتون کنم فقط اومدم بگم که دارم میرم تا بعدا نگید بی وفا بود و خبری ازش نیس

 

 

از داداشای گلم آبجی های خوبم می خوام که منو حلال کنن

 

 

شماها خیلی خوبید امیدوارم همیشه هم انقد خوب بمونید

 

 

قبول دارم من بد بودم اما ببخشید شرایط باعث شد ... مثه الان که باعث شده ازتون جدا شم...! بالاخره شما از من که خبر ندارین...

 

 

نمی خوام داستانو خیلی احساسیش کنم فقط می خوام برم

 

 

.

 

 

...

 

 

.....

 

 

.......

 

 

نمیگم دلیلی برای رفتن دارم اما دیگه دلیلی برای موندن هم ندارم

 

می سپارمتون به خدا....یادم کنید که من همیشه به یادتونم 

...خداحافظ!!!

 

 

 


http://www.meebo.com/rooms

نظرات شما عزیزان:

siavash
ساعت16:25---2 آبان 1390
خداحافظ ای شعر شبهای روشن

غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت13:27---28 مهر 1390
اين چيه گذاشتي.ديوونه.من شنبه تو مدرسه ميبينمت ديگه.

kiana
ساعت19:00---27 مهر 1390
salaaaaaaaaaaaaaam webet kheyli bahale b manam sar bezan khoshhal misham bia ta ramze postamo behet bedam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:خداحافظ,

] [ 18:19 ] [ FaTeMeH ]

[ ]